s å ♥ s j u k t ♥ s a d

 
kul igår fick alla jävla människor reda på vilket gymnasium dom ska gå på UTOM JAG! kul. gymsasiumet (linjen) jag sökte till hade 30 platser 10 elever sökte och alla kom in alltså 20 platser kvar jag ba YES nu kommer jag in MEN sen när jag loggar in efter 20:de gången (allt fuckade ur dom 19 gångerna innan) står det att jag har kommit in på mitt andra hands val -.- i was like WHAT?! jag går in och läser om gymnasiet och då står det att gymnasiet ska få nya ägare och bla bla bla och om dom nya ägarna inte blir godkända ska typ skolan läggas ner elr ngt sånt skit och alla som sökt ska få reda på om dom kommit in i mitten på juli.. sen idag smsar min kompis mig att gymnasiet ringt och sagt att hon kommit in.. jag har fortfarand inte fått ett sånt samtal :c
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback