-hard workout-

 
 
gymt rolig men ändå jobbig dag!
vi hade pyjamasdag idag i skolan och jag sodde på mig lite popcorn (som dock var gratis) och sen efter skolan var jag på gymmet för första gången på typ 1 år om inte mer och tränade i 2,5 timmar. sen nu när jag kom hem hade jag fått min glossybox.. as nöjd med kvällen! 
nu måste jag bara lista ut vad jag ska äta till middag.. 
 
blev jätte glad imorse också när jag blev väckt av ebba klockan 8 på morgonen och sen gjorde hon pannkakor till mig till frukost och sen åkte vi till skolan tillsammans, ebba är min andra wifey som lagar mat till mig c:
 
ska nog laga lite soppa så jag blir varm och sen sätta på en film och bara slappna av, mysigt.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback