-skakis-

(bilen på bilen är inte våran det är den vi krocka in i)
 
skrev inget igår för jag mådde så dåligt hade ont i huvud, rygg och var väldigt skakis. igår morse var jag och mamma med om en bilolycka skulle man kunna säga.. vi åkte rakt bak ner för en backe utan broms eller växel korsade en väg och for in i en parkedrad bil. som tur va hände nog de bästa som kunde hända ingen blev skadad vi körde inte på någon och ingen körde in i sidan av oss (vilket nog hade gett hemska påföljder)
själv kommer jag inte ihåg så mycket från smällen men kommer ihåg att mamma i panik började trycka på handbromsknappen, sen körde hon in i betonmuren för att försöka minska farten sen vet jag bara att jag satte luvan över huvudet och blunda.. 
 
hade tandläkar besök som jag och mamma skulle till.. och efter de matte prov.. satt bara och skaka på provet och sen åkte jag hem. kunde knappt sova inatt för jag låg och grät.. vet inte varför men det var ändå ganska skönt.. vaknade fem imorse och kunde inte somna om.. 
 
idag börjar jag klockan två, eller börjar och börjar alla mina lektioner är inställda för att klockan två ska jag vara på karolinska institutet och hjälpa till att fixa till nobel night cap. kommer väl vara där till åtta eller senare, vet att festen börjar elva eller nått.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback