01•12•2013

 
 
åh va mysigt med advet! nu är det 3 veckor och 2 dagar kvar till julafton.. heh. har så svårt att få ihop julklappar till alla :c och få ihop de med pengar :/ 
fick veta i morse att Paul Walker från "Fast and furious" dog inatt :c jätte ledsen gillade dem filmerna :c och även om ha va typ 40 så är han ju snygg ;c
 
 
 
så inte bara roliga nyheter på första advent :c och det finns en till dålig nyhet :c kolla ut! jag ser fan ingen snö som jag önskade :c (lätt besviken) 
 funderar på att utmana mig själv och sy en egen julaftons klänning.. ska man göra de? funderar på en söt kort kläning som är röd vit i julens färger ska skissa lite en har en liten tanke jag kanske kör med c: önska mig lycka till! 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback