11•12•2013

 
 
wow jag har officiellt inget liv eftersom jag suttit och gjort 20+ present rosetter.. 
är ju snart klar med all julshopping tror jag har typ 5 paket kvar men ska försöka köpa de mesta på fredag.
 
var hos läkaren idag bara för att göra en liten koll från bilolyckan.. och tydligen har jag fått en lätt hjärnskakning och kanske ett stukat revben.. visste inte att man kunde stuka revbenen men tydligen går de :S 
 
hade värdens mysigaste samhälles lektion idag trodde att det skulle bli jobbigt och pinsamt eftersom vi skulle ha redovisning.. men det va rena motsatsen. va är cirka 9 stycken i klassen nu hah stor c': men iaf min lärare hade tagit ett litet bord och sen ställt fram tekoppar, tända ljus och fika (singoalla & saffrans gifflar) och sen satt vi och drack te, åt kakor och pratade om våra olika bugetar (som vi gjort på lektionerna innan).. kan inte varje lektion vara så mysig!
 
ska snart gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon. shit det är liksom den 11 december idag snart är det den 12 december och då är det bara 12 dagar kvar till jul! och några dagar extra till nyår.. hah. känner att jag måste köpa typ snart till klänningen man ska försöka lyckas med hah ska försöka kolla på lite typ imorgon om jag orkar annars kollar jag på fredag när jag ändå ska iväg och köpa julklappar. 
 
men godnatt till er som orkar läsa och sov gott
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback