Dan före dan före dan före dopparedan

den 30-11-2013 skrev jag " funderar på att utmana mig själv och sy en egen julaftons klänning.. ska man göra de? funderar på en söt kort kläning som är röd vit i julens färger ska skissa lite en har en liten tanke jag kanske kör med c: önska mig lycka till!" och nu igår satt jag i 5 timmar och sydde den här kläningen! whoho! 
 
resultatet blev:
 
 
satt inte i 5 timmar i sträck, tog lite pauser och åt lite (julbord på skolan) sen var jag kvar till cirka 4 på kvällen. ebba och jag var dem ända eleverna kvar på skolan men det var ganska skönt gillar att vara i skolan den är så mysig och alla elever och lärare är så trevliga så det är liksom helt ok att vaar kvar även om vi fick jullov vid typ 12-tiden. klänningen ser lite sne ut iaf på baksidan men den är inte de på så ta det lugnt. blev faktiskt jätte njöd för att vara typ den första klänningen jag har sytt! och har redan massa ideer på andra klänningar jag vill sy Ifall jag får en speciel symaskin och lite mer utrymme (om jag inte får symaskinen i julklapp kommer jag ändå köpa den så kommer ha en sån till nästa år iaf c: så ni kommer få se fler kläder med tiden. bilder på när jag har på mig kläningen får ni på julafton + massa andra bilder (eller så lägger jag upp dem dagen efter om det blir försent på julafton eftersom vi firar exakt hela dan, vid frukost med min bror, vid lunch släckten på mammas sida, vid middag släkten på pappas sida. det är bara 3 dagar kvar shit! känner ingen stress eftersom jag har alla paket färdiga men känner mer som man gjorde när man va liten. har dock bara lite julstämning kvar eftersom jag insåg att det kommer inte finnas någon snö på julafton men kanske får tillbaka lite julstämning när vi ska ta in julgranen idag! 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback