let us fly away

 
om 1 timme åker vi till Arlanda sitter och äter frukost och har lite små ångest över de jag har packat, vet att jag kommer köpa massor så väskan är så gott som tom nästan. 
så lycklig att vi flyger just från Arlanda för då blir de en tur på VS c: 
 
hittade min kamera laddare iaf så slipper köpa en ny "lycklig" 
kommer inte blogga under dem här två veckorna men kommer nog ladda upp lite halvbra bilder på instagram och dayviews.. 
är så hungrig men vi har typ inget att äta hemma förutom knäckebröd.. så får väl antingen fantisera ihop något eller så får jag köpa något att äta på Arlanda.. fast vill inte slösa pengar på mat när jag kan slösa de på massa fina saker.. 
 
men nu ska jag få i mig något anske gör ett mobilinlägg med en mysig strand bild men förvänta er inte för mycket eftersom datan inte är med,
I´ll be back in two weeks, see you then.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback