nike free run

har precis kommit hem från ett 4,5 timmars långt fystest.. inte kul.
mina brännsår på knäna gjorde inte heller saken lättare.. 
 
är det bara jag eller är inte nike free run så sjukt snygga! hade ett par förut som löparskor, men mina fötter klarade inte dem lätta sulorna så jag sålde dem.. ångrar mig vill ha ett par nya! men om vi åker till thailand ska jag nog försöka hitta dem här tre!
 
 
sjukt snygga right? 
 
men om vi inte åker får jag väl typ försöka lotta ut ett par eller nått.. kommer bli sjukt svårt! men känner att när man ser dem i verkligheten kanske man har lättare att bestämma sig eller om man testar dem.
ska till gymmet för fösta gången på typ 1 år om inte mer, gillar verkligen inte gym tycker dem är läskiga med massa muskelknuttar som bara kollar på en för att man typ inte orkar lyfta minsta vikten.. hah usch!
men ska med ebba och martina imrn så ska kolla om jag har kvar mitt medemskort eller om jag ska försöka muta in mig eftersom onödigt att köpa ett nytt medlems-årskort nu när det är typ 15 dagar kvar till 2014.. det är inte direkt för att jag tycker att jag är tjock eller nått som jag känner att jag ska börja gå på gym de är nog mer för att bygg upp muskler eftersom jag vill mindska risken att skada mig på t.ex. innebandyn. och jag är hälldre smal-muskulös än smal-smal. 
 
men ska sova lite nu!

ps. jag lägger inte upp så mycket bilder på mig för att jag har kort hår och typ haft de i typ en månad om inte mer men gillar de inte och orkar ofta inte fixa med de eftersom jag ska låta det växa så thats why.
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback