söndags mys & svanskota smärta

sitter nere i köket och försöker få i mig lite mat. kom hem idag från storvreta och jag har så ont i hela kroppen! smällde i svanskotan så har lite svårt att sitta.. 
mina föräldrar sitter i vardagsrummet och letar spontan resa till thailand, tror dem hitta en om dem bokar åker vi imorgon klockan 1.. så det är väl bara upp, packa ur och packa om..
 
nu är det tydligen bestämt.. VI ÅKER IMORGON! 13.25 tror jag planet lyfter.. åh cozy att få fira nyår i thailand c:
kommer nog inte ta med någon dator till thailand så kommer inte uppdatera förns jag kommer hem igen. kommer dock ta med kameran och ta massa bilder!  
 
måste dock hitta min kamera laddare annars måste jag typ köpa en ny imorgon.. för annars är det kört :/ 
men ska leta nu och packa så kanske hinner skriva ett kort inlägg imorgon eller ikväll annars godnatt gottnytt år & vi hörs nästa år!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback