the way we work.

 
gick upp 10:20 imorse för att gå på ett medelpass klockan 11, känner mig sjukt duktig och ska iaf försöka träna (på gym eller pass) minst 2 gånger i veckan dock blir nästa vecka lite tight eftersom tisdag julafton sen fredag, lördag & söndag har jag innebandycup så får väl ändå till någon slags träning då dock. funderar på om de här ska bli mitt nyårslöfte "att börja träna på gym eller pass minst två gånger i veckan" skulle de gå? har ju också 3 dagar i veckan innebandy i 2 timmar men kan väl lösa de på något sätt, tror dock också att vi kommer få nya tider och dagar på innebandyn så vi får se vad som händer efter storvreta (innebandycupen).
 
känner att jag skriver "dock" ganska ofta hah! det är ensam jag verkligen hoppas på och de är att vi firar nyår på samma sätt som förra året, på en strand i Thailand!
älskar alla billig shopping i Thailand det är helt underbart! och där finns också en marknad stor som 4-5 fotbollsplander om inte större tror det tog 5 timmer eller nått att gå igenom hela sist helt sjukt, men också underbart!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback