kaos!

allt är bara kaos just nu förra uppdateringen vet jag inte hur mycket man ser utav vad det står och jag orkar verkligen inte fixa det nu måste sov för jag har jobbmöte imorgon men vill verkligen skriva så allt bara kaosar! idag köpte jag iaf lite badkläder (bild får ni imorgon) och så fick jag en jätte fin västa i sen present är typ överdriver lycklig efter som jag har letat efter en sån väska ett bra tag nu 
 
 
sen nu på kvällen har jag varit på körkortskurs med ebba. håller på att boka bussbiljetter från göteborg på torsdag eftersom vi ska åka dit imorgon kväll och vara på liseberg hela torsdagen sen åka nattbuss hem så kommer vara hemma på fredag igen kl 6 på morgonen ungefär c: kommer bli mys med el och wifi på bussen så kan ladda upp lite bilder då ifall jag inte kan sova. 
 
fundera på att fixa om hela bloggen tar den inte på så stort allvar men har kvar den här designen tills jag har fixat någon fiin ny c:
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback