-ariel-

 
hur jag spenderar min tid när jag är sjuk.. 
skulle egentligen vara med på öppethus i morgon men mår fan inte bra :c så tror inte jag kommer vara med. sen ska jag spela match imrn mot täby i täby och jag vet inte om jag kommer kunna va me på de heller :/ vill så gärna men det är fan inte kul att spela match med halsbränna :( så vi får se om jag mår bättre i morgon bitti.
om ni undrar varför jag rita lilla sjöjumfrun kan jag berätta att jag tycker den orginala bilden är så sukt snygg och jag skulle så sjukt gärna vilja tatuera in den på låret c: men ska fundera mer på de där med tatueringar, har några idéer men orkar inte göra dem och sen kanske ångra mig efter en månad.. så ska tänka länge och noga. 
 
uppdatering från skolan då - just nu håller vi på att jobba med nobel eller ja vi har gjort de sen början på oktober och ja, jag är redan klar med mina 3 dräkter c: vet att det skulle komma en kille som skulle testa en av dem idag men jag har varit hemma sjuk så har inte fått någon information om hur det gick :s eftersom jag va klar började jag klura på några blommer som skulle vara dekor, gjorde 4 exempel och alla dem blev valda så nu är det jag som ansvarar för alla blommor.. 9 timmar senare och jag är så sjukt jävla trött på dem får huvudvärk så fort jag ser, rör eller tänker på dem..
vet att efter nobel om vi får tid över ska vi få sy nyårsklänning till oss sjävla jag har absolut inga idéer om hur den ska se ut eller ens vad jag passar i :c vet ju inte ens vad jag ska göra på nyår :s 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback