-Öppethus-

 
 
kom precis hem från öppet hus på min skola. om du inte har för dig något på lördag gillat design och är 98 (ska börja gymnasiet) kom dit! tror det är mellan 12.00-15.00. 
 
nu till något helt annat! jag får måste typ sluta dricka läsk.. inte okej. eftersom jag knappt äter godis, knppt gillar bakelser eller choklad (gillar dock att baka, lol) och har gått från 1dl socker i mitt te till inget (fri från socker i snart 3 månader tror jag) så får jag jätte jobbiga socker kickar från läsk.. börjar med att jag blir hyper och pratar massor.. sen börjar skratta åt allt.. sen börjar jag gråta.. 
anyway detta hände på öppet hus och det sluta med att jag fick gå ut och sätta mig tills sockerkicken va över.. sjukt pinsamt.. och när den va över var all min energi borta :c
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback