Go Ask Alice!

blir typ ledsen när jag märker att det är fler som läser bloggen när jag inte skriver än när jag skriver.. :c 
any how sorry och allt sånt för att jag inte har skrivit. skulle skriva i fredags men allt fucka och jag orkade inte med den här datorn. även om den är underbar hatar jag den när jag inte fattar saker...
har varit ledig måndag, tisdag, onsdag. jätte skönt. i måndags började en lampa brinna typ i lärrarrummet så dom ställde in alla lektioner sen i tisdags och onsdags var det utveckligssamtal så dom ställde in alla lektioner då också.. c: började 12.20 idag och g´hade bara 2 lektioner c: som sagt gillar torsdagar. har suttit och pluggat engelska hela kvällen då jag ska läsa en bok som heter ¨Go ask Alice¨ plus skriva en reading journal. det är ganska långtråkigt och jobbigt eftersom boken är ganska dålig.. handlar om typ en tjej som tar droger..
any how, var på jean paul Gaultiers utställning i fredags och sen från det skulle jag inspireras och skapa ett eget plagg plus accossoar som ska vara klart till imrn så måste finslipa lite på den och bara köra och hoppas att resultatet blir bra. ska kolla om jag klara att läga upp några bilder från museet..
 
ja men titta vad jag är duktig! 
SEN måste jag tillägga att om ni inte har ätit på café blom måste ni göra det! jag fika där med klara,andrea, anna och linda och asså det var fan det godaste jag ätit (åt kademummabulle och fläderläsk)
 
 
så sjukt gott! café blom ligger vid arkitektur och designmuseet.GÅ DIT.
 funderar starkt på att skaffa typ ombre fast tvärt om c: haha eftersom jag är blond och mitt hår är så slitet så vill jag typ gra så..
 det är ju så sjuk fint! det måste ni ju erkänna enda jag oroar mig för är kommer det vara lika fint i rakt hår? för jag är så jävla sämst på att locka hår och mit hår är för skitet för att lockpermaneta... 
men men ska skissa och plugga lite mer engelska ciao!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback