jävla måndag!

så jävla dålig start på den här dagen. att började men i morse, hade så sjukt ont i kroppen (speciellt rygg och rumpa) och tanken att ligga kvar i den varma underbart sköna sängen var nästan oemotståndlig men var tvungen att palla mig upp endå. det var meningen att jag ska börja deffa idag men när allt sket sig orkade jag inte. skulle laga gröt men istället för att göra i mikron så gjorde jag i kastrullen.. satte på högsta värmen och sprang upp och glömde kastrullen.. när jag kom ner var frukosetn svart och kastrullen förstörd.. sen skulle jag springa till bussen men halvvägs dit inser jag att jag inte kommer hinna till bussen. jag kollar upp en ny busstid så jag kan hinna till skolan.. går till busshållsplatsen och väntar där i 10 min + att det börjar regna. lyckan av att se bussen komma är stor men besvikelsen av att inse att man glömt plånboken hemma är större. fick springa hem igen och hämta den och sen springa till nästa buss som dessutom var försenad och sen 1h senare kom en hungrig, väldigt sur flicka fram till skolan. slutade 5 idag och var hemma 6 helt jävla sjukt hela dagen är ju typ slut nu. hade en 3 timmars lektion som sista lektion och där hade vi hantverk induktion ( <-- ? )  och då fick vi leka med photoshop.
 
 
hah fick inte fram någon bra bild. är jätte lycklig har precis beställt hem två underbara saker och när dom två sakerna kommer, kommer jag vara så överlycklig! frågan är ju om man vågar lägga upp en bild nu eller om man ska lägga upp bilder sen hih.. men ska inte vara elak kan lägga upp en lite bild på varje sak.
 
 
 
 
hihi är så lycklig men ska vila rumpa och rygg delvis måste ag göra mina 60 squats men sen ska jag vila hah
≡ ciao ciao ≡
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback