mina photoshop skills.

 
 
bilden gör en ju en gråt färdig, om det är på ett bra sätt eller ett dåligt det vet jag inte än.. 
som ni ser suger jag tror det tog typ 20 min innan jag ens kom ihåg hur man byter storlek på bilden.. ja och alla er som kan det här med photoshop good for u men jag suger fortfarande. i will get there!
ingen träning idag! så sjukt skönt att bara vara hemma och inte göra något alls! och imorgon börjar jag 12.20 whoo! torsdag! pannkaks TORSDAG! fast jag får typ inte äta pannkaka.. fitta. får göra special special heh c:
insåg att jag inte får någon sovtid den här helgen heller :c har cup så måste till och med sluta tidigare från skolan för att hinna till första matchen på fredagen! kan be ebba fota lite så man kan göra något med bilderna.
 
OMG är så stolt över mig själv har slutat dricka TE med socker c: hehu fett duktig flicka man är ska dessutom göra 70 squats idag -.- fatta vilket ass man kommer få om någon månad! göre bara för rumpans skull.. c:
insåg också idag på matten att vi ska börja räkna matte på egyptiska tecken.. lotusblomma var 1000 och hårlock var 100 hah eller så va det helt fel..
 
men ska komma på något att äta nu om inte innehåller kolhydrater.. kommer sakna dig potatis
I ♥ POTATIS
hah.. men vi får se vad det blir och det där med att jag skulle laga typ 15 rätter det kan ni ju fetglömma sämsta utmaningen någonsin så jävla fantasilösi köket :c 
men nu måste jag låta fantasin flöda för jag är fan hungrig.
(ursäkta alla svärdommar)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback