nobel.

var ju på jean paul gaultier's klädutställning för ett tag sen och från det skulle vi inspireras och skapa något eget och sen göra det i papper (en minimodell) och mitt resultat blev..
 
 
 
något sånt igentilgen skulle luvan också vara full av blomor men efter att ha klippt ut cirka 1000 blommor och vikt upp kanterna och sen satt på en efter en blev man inte så sugen på att fortsätta.. 
..anyway.. på jag och min klass ska få sy dräckter till nobelefterfesten den 10 december <-- tror det är rätt datum.. jag får inte berätta vad jag jag ska göra eller vad det är för tema det är hemligt men det ska bli så sjukt kul. men nu ska jag plugga lite.. till typ 21.00 sen måste jag städa mitt rum hah pinsamt att det kan bli så stökigt :s men har snart läst klart "Go ask Alice" så det är (y) 
-bay-






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback