sjukling.

är hemma idag för att jag inte mår så bra.. spände tandställningen i måndags och p.g.a de har jag svårt att äta får bara i min drickbar mat som t.ex. soppa och yoghurt och p.g.a att jag har svårt att äta mår jag illa är kräkfärdig och trött och har huvudvärk. gud vad man älskar sin tandställning.. -.-
mådde som värst igår och när jag kom hem från skolan (runt 5) gjorde jag soppa och sen sov jag. vaknade halv 6 imorse och kunde inte somna om sov i nästa 12 timmar och jag är fortfarande trött och hungrig.. ska nog laga lite mer soppa..
köpte en jättefin tröja igår på typ morgonen när jag hade håltimme i 3 timmar.. fattar inte hur dom lägger shemat började 10 för någon teater som tog 25-30 min sen hae jag håltimme i 3 timmar sen en lektion på 3 timmar sen sluta jag.. och + då att jag mådde så dåligt va igår så meningslös. men any how jag köpte en jätte fin tröja på new yorker <3 . <3
 
 
 
den är ju to die for <3 kosta 300.- så den var inte så dyr. men är sjuk idag och släpar mig fram i huset i min egensydda onepice <-- vet inte hur det stavas :c
den är väldigt oversize.. men den är mysig ända jobbiga är att den är orange så ser ut som en stor pumpa.. heh. ligger i min säg och kollar på avatar - the last airbender c:
 
 
 
har snart sett klart säsong 2 c: dam you ebba och julia som fick mig att börja kolla.. men orkar inte skriva nu märker också att min mage kurrar väldigt mycket så måste laga soppa snart.. baj.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback