| 20 • 08 • 2014

 
då var första dagen i tvåan avklarad! Insåg redan på början av ”morgonmötet” att detta skulle bli ett tufft år, då vi ska byta lärare, göra om på skolan, jag har väldigt långa dagar (alltså jag slutar 17:30 på måndagar) och nog sorligaste av allt våran rektor ska sluta. Haha ni kanske tänker haha vadå värsta av allt men han är typ världens roligaste rektor man kan få, kommer sakna på lucia när han står på morgonen och delar ut glögg och pepparkakor i stjärngossestrut. Om den nya rektorn är hälften så bra kommer jag gråta. 

Imorgon ska vi leka med ettorna och treorna, hah och på fredag börjar vi det riktiga schemat då jag slutar 16.. usch. Torsdagar kommer nog vara värst, börja 08:30 och sluta 17:15 men jag får skylla mig själv som valt till tre extra kurser (svenska2, engelska6 och foto). 

firade sista dagen på lovet med en sitting bull, för jag drömmde kvällen innan att jag köpte ett 8-pack och sen när jag vakna kände jag bara att jag var tvungen att köpa de där 8-packet från drömmen, notera att jag inte gillar glass.

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback