| från Mac till iPad stannar hos Apple

 
 
 
Har du någonsin bara velat slänga datorn i väggen,oeftergivlig att du hoppat lite på den? Så känner inte jag. Dock är jag lite besviken på Apple eftersom detta är andra gången detta händer med min MacBook pro, den bara lägger av helt. Det hände en gång innan innan midsommar och sen efter några dagar sa den vips och fungera felfritt igen. Bara för att min dator är tillfälligt död så får jag helt äcklet blogg från ipaden,kan avslöja att den var inte kul att skriva på ipaden, de var svårt.
 
Ska sova innan jag vill slänga ilades i väggen har två stycken DJ 20 DM matcher imorgon i värmdö så bäst att få lite sömn så man orkar.





Skulle så gärna vilja ha en mac book och när jag fick höra att vi skulle få datorer på skolan blev jag så besviken när de inte var mac books, har hört att de ska va så himla bra men de kanske de inte är trotts allt?
Super fin blogg har du med fina bilder och fin design. :)

Kika gärna in på min blogg och kanske lämna en kommentar tillbaka? Lämna gärna lite feedback då jag gärna skulle vilja veta vad andra tycker om min blogg så jag kan förbättra den. Kram på dig! :)

Svar: Mac books älskar jag och dem är väldigt användbara till min desingkurs, men inget är ju perfekt så de är ju klart att datorn har brister. Dock har flera i min klass inte haft några problem med sina datorer så kan vara jag som bara klantat mig.

Kollar gärna in din blogg och lämnar lite feedback om du vill de! :)
Michelle

2014-08-31 » 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback