| Is it Friday yet?

Äntligen sköna fredag, eller? Hala sommarlovet har varit bara en lång fredag så i de här läget betyder ordet fredag inte så mycket. På onsdag börjar gymnasiet igen och tydligen är de bara lekvecka första veckan precis som förra gången gymnasiet starta ända skillnaden nu är ju att de är 2an jag ska börja i och inte 1an! Whop whop går 2an och 3an lika snabbt som 1an tar jag studenten inom 1 veckan.








» thess

Bra blogg :) Vilken linje går du?:) Saknar skolan lite ibland med allt jobb faktiskt, trodde aldrig jag skulle säga det haha! 3dje året går alltid fortast ;)

Svar: tack så mycket! går hantverk, textildesign på designgymnasiet :) haha jo har hört att trean går så in i helvete fort :/
Michelle

2014-08-20 » 19:13:08
» thess

Okej, är det kul?:)

Svar: Det är perfekta linjen för mig! Super kul :)
Michelle

2014-08-21 » 02:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback