| Zebra space


 
 

Nu är jag tillbaka i Stockholm efter den 6 timmars långa tågresan från Ronneby. Usch avskyr när man åker tåg och så har man sådär bokat en väldigt skön fönsterplats MEN så sitter de någon jä*la surgubbe på ens plats, tro mig jag är inte en sån person som då går fram till denna man och ber han flytta på sig, skulle jag göra de skulle jag typ börja gråta.. 

Sen har vi ju min nya ur snygga sport-BH, what do you think about it? Jag och min mamma satt och pratade igår sen fick vi upp idén om att springa tjejmilen.. i New York! Hur kul? Jag är as taggad på idén men kollade runt lite och jag hade svårt att hitta hur man kunde anmäla sig utan att behöva boka flyg och hotell m.m. samtidigt för då skulle de gå på typ 15000.- och sen varför just New York? Varför inte bara springa den här i Sverige? Guys please det är ju liksom New York.


 

 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback