oh happily cloudy day

 
   
   
  
 

När jag vakna i morse trodde jag inte att en grå dag som denna skulle bli så underbar. Alla vi ettor skulle till Söderbysjön och typ bara hänga där. Jag och två tjejer från klassen paddlade kanot och jag kan bara säga de att vi sög! Vi paddlade i sicksack och fastnade i ett träd.. MEN vi var i alla fall inte sist tillbaka! 

Efter de åt vi lite pastasallad och hade lite frågesport, sjukt mysigt. Imorgon ska vi bara rensa och städa på skolan, även duka upp inför treornas student. Funderar på om jag ska åka och köpa löshår i morgon, haha inte bara säga de utan också göra det. Sen på Måndag är det skolavslutning, helt sjukt att jag går ut ettan, tiden har gått så sjukt fort. Hur fort kommer tvåan och trean gå då?

Sen helt plötsligt står man där i en vit klänning och studentmössan på toppen, vet inte om jag längtar eller fruktar de.


 

 
 
 
 
 





Härliga Bilder!

Svar: haha tack!
michelle hertzberg

2014-06-05 » 21:16:29
» Emma

Jag tycker din blogg är jättefin och inspirerande :) Det är jättefina bilder och jag tycker du ska fortsätta med att ha den höga kvalitén som du har på dina bilder, det håller i längden :)

Svar: tack så mycket!
michelle hertzberg

2014-07-04 » 13:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback