| sommarlov

Hur sjukt som helt att man har gåt ut 1:an idag, känns som att det var förra veckan jag började och nu tog allt slut.

 Allt jag har hunnit göra under detta år i skolan är helt sjukt och jag kan helt ärligt säga med handen på hjärtat att jag längtar till 2:an.  Dem 3 största grejerna jag minns är nobel, modeviningen och Walk In Town.

Liksom sy kläder till nobel night cap som 16 åring är ju helt sjukt, vet även att i 2:an ska jag göra det igen sen i 3:an får jag vara med på nobel night cap, helt sjukt! (har inte fått några bilder från nobel och troligtvis kommer vi inte få några heller).

 Sen har vi ju modevisningen där jag jobbade som påklädare på MildhPress modevisningen, hur coolt liksom. Just också att jag var en av dem få från min skola som fick göra detta. Det var sjukt stressigt men ett underbart minne för livet, dessutom fick man typ en goodibag från dem efter på typ ett värde på 1000.- helt sjukt.

Sen sist men inte minst Walk In Town, hur många får liksom sy prototyper till ett företag och ha chansen att få dem produserade och sålda på bland annat intersport och stadium i ens eget namn? Skulle de hända skulle jag lätt köpa mina egna jackor, heh testade en utav dem och den var typ bästa. Skiten. Någonsin. 

  

Idag hade vi då avslutning och vad är en designskola utan en sista designuppgift, vi hade självklart en tårttävling och vår blev mer kaos än design hah. Efter det drog vi ut på värmdö och grillade, sen skulle jag och några tjejer åkt till stan och träffa några men vi åkte hem till mig i stället och gjorde plättar på våffelsmet. 

  
 
 
 
 





Så himla fint!

Svar: Tack så mycket!
michelle hertzberg

2014-06-17 » 09:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback