a Friday with s-n-a-p-p-l-e

 
åh vet inte om det är något nytt men upptäckt att snapple säljs nu med PEACH TEA smak!! åh är så lycklig älskar ice tea peach och nu finns det i snapple. *lycklig*
 
sitter hemma hos didrik, forever alone. kollar top model sverige och dricker snapple, tredje räknat med igår medans didrik är och hämtar sin bräda hos sin kusin och handlar. jag är ensam, och jag fryser. imorgon är det slutspels match tydligen i typ täby mot rotebro. kul. åker från huddinge 12.10. ingen sovmorgon där alltså.  JAG FRYSER. ska nog sätta på ett till avsnitt av top model och bara hoppas på att didrik kommer hem snart. insåg nu att fönstret var öppet, jag orkar inte gå och stänga. men ska av njuta min snapple nu och hämta en filt och gosa in mig i. måste erkänna att mina två favorit snapples är peach tea och strawberry kiwi. vilka är dina favorit snappels?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback