ben&jerry's g r e e k frozen yogurt

 
 
 

hörde om dem nya Ben&Jerry smakerna som kommit ut, dem så kallade "Greek frozen yogurt". dem ser så sjukt goda ut, och jag som inte ens är en glass älskare vill smaka. den som jag tycker ser godast ut är "pineapple & passionfruit". vill ha glass nu, och jag är verkligen inte ens sådan person som är galen i glass. för några år sen gillade jag inte ens glass, tyckte den var för kall, och då var det svårt att äta och då smälte den och allt blev bara kladdigt, så jag bestämde mig att inte gilla glass istället. men gillar glass nu, så länge det inte är pinnglass. haha

 har insett på senaste tiden att jag har blivit väldigt kräsen när det gäller mat, och det är inget positivt. jag gillar inte ens kött längre, menar inte kyckling och fisk menar kött kött som typ oxfilé m.m.

Tycker det är segt och därför inge gott att äta. Som sagt kräsen. Har insett att jag inte äter mat som ser konstig ut eller luktar konstigt. Har svårt att äta mat som blivit missfärgad under matlagningen.

 Insåg att om jag skulle bli bjuden på en dejt och han skulle bjuda på restaurang skulle jag ha beslutångest över vad jag skulle beställa, sen beslutångest om det skulle vara för mycket och sen beslutångest om de skulle bli för dyrt, så jag har insett att det är kört för mig om jag blir bjuden på restaurang. 






» Viola

åh låter gott!
Kika gärna in på min nystartade fitnessblogg :) hur som helst så hoppas jag du får en fin dag!

Svar: kikar in snart, hoppas du får en bra kväll :)
michelle hertzberg

2014-03-05 » 19:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback