breakfast for fab

 

Vaknade vid 7 tiden i morse av ett sms från schoolsoft, min svenska lektion var inställd, så skulle ta mig till skolan som tog 1 timme för att ha matte i 1 och en halv timme för att sen åka hem igen i 1 timme. kul. Men det är ju skönt vet bara inte vad jag ska göra idag. Måste boka core pass till i morgon och yoga till onsdag. sitter här med en snapple och har precis ätit lite, ja jag älskar snapple för tillfället, men kommer väl tröttna på de också efter ett tag som allt annat.. 

Köpte lite saker idag också kan lägga upp det sen, köpte leggingsen jag planera att köpa men en annan kofta från Cubus som jag bara älskade vid första ögonkastet, för hoppningsvis får jag pengar i morgon så jag kan beställa tröjan/jackan annars finns det risk att den tar slut i lagret.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback