•breakfast•

 

Gud vad gott att äta passionsfrukt till frukost. Ska köpa fler. HAHA insåg idag att koka ägg är inte min grej. första ägget jag koka attackera mig och mina byxor så de slängde jag, andra ägget jag koka sprack och tredje försökte till att koka ägg blev en aning bra i alla fall men det ska inte ta tre ägg för att få till ett bra. Inge bra wifey material här. Mitt te blev i alla fall super gott HAHA inte direkt för man kan påverka smaken på ett te. Men ändå. Ska upp och byta om nu för att sen åka till Värmdö, kanske shoppa lite ifall jag hinner och sen spela DJ match. Kul. Hör av mig senare när jag kommer hem. •Igår var en bra dag. Hoppas idag blir hälften så bra.






så mysig frukost !

Svar: :)
michelle hertzberg

2014-03-23 » 12:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback