eat healty

 

Har börjat fundera och det är att sätta upp ett kort mål som jag hoppas att jag kan hålla. och det är att äta nyttigt fram till påsklovet, för vissa när ni läser detta säger ni bara, "pff vad fan är det för mål?" men känner bara att senaste tiden har jag fått lite sämre matvanor, och det är inte så att jag vill tappa massa kilon, nej. jag vill bara få det till en vana att tänka på vad jag äter, och sen vem vill inte ha den snygga rumpan man kan få av bra träning och bra mat. men just nu är det bara maten jag fokuserar på. måste dock komma igång med träningen ingen, har tappat otroligt mycket. jag ska inte ända mycket bland mina matvanor bara så saker, så som vatten istället för mjölk (älskar mjölk) hålla mig borta från chips, godis mm. kanske en dag i veckan men då hoppas jag att jag har en jävligt bra anledning till det. och sen sist men nog den svåraste utmaningen, börja äta sallad. jag har aldrig gillat sallad och är osäker på om jag kommer nånsin göra det, visst jag kan äta gurka men HA kallar inte gurka för sallad, har svårt med salladsblad och tomat mest, fast nog mest tomat. Tycker det är smaklöst och har konstig konsistens. ew. men det blir väl en utmaning för mig, ska även minska socker och salt mängden. socker rakt av äter jag inte så mycket det var mer förut när jag typ hade 1 dl i te, men slutade tvärt och har inte haft de på många månader nu *stolt* 

har absolut inga planer för ikväll, vill träffa någon eller några. Annars kommer jag bara lägga mig i sängen och låta tiden gå. kommer även börja må illa för jag är rastlös (jag är konstig men unik) eftersom mina föräldrar är i Spanien UTAN MIG och min bror ät ute med vänner är jag verkligen forever alone. blev sugen på vinetta nu HAHA. Bra där michelle. Men får se vad jag hittar på annars kommer jag sitta här vid datorn hela kvällen och dö inombords.

 ps. skrev klart mitt CV *stolt*

 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback