hipsta please

 
 
 

HAHA kände för att köra en outfit grej här på bloggen, tror det var förra sommaren eller något jag gjorde en sist. Kände att jag hade tillräckligt hipster i mig så var tvungen att dela med mig. höll på att städa, sen börja jag rensa, sen började jag dela upp mina kläder i: Saker jag ska sy/göra om, Saker jag ska behålla och saker jag ska sälja/slänga. Mindre kul att slänga saker man har många minen med.. Men gav upp efter byx- och mix lådan då jag insåg att jag har för mycket kläder. kul. önskar jag hade en walking closet, det skulle vara skönt. Har mina nya leggings från Nelly.com på mig fast det syns ju inte eftersom bilden inte är från sidan. Tröjan är från min pappis företag och skjortan är från Beyond Retro. Ä L S K A R   S K J O R T A N. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback