i can always try

 

"Hey!
Åh, jag har så dålig samvete över hur öde bloggen har varit den här veckan. Det verkligen suger att vara sjuk! Och inte blir jag bättre heller. Har legat i sängen konstant i fyra dagar nu. Buhu! Håller tummarna för att jag är frisk till nästa vecka så min kostrådgivarutbildning fortsätter.

Tänkte i alla fall köra igång en tävling till er sålänge! Nu kan ni vinna den populära leopardklockan från Candybykeela. Bra va?!

För att delta:
- Motivera i en kommentar varför just du ska vinna!

+poäng:
- Skriv om tävlingen på din blogg. Länka till Candybykeela.se & Keela.se i inlägget.

Tävlingen avslutas redan på söndag.
Lycka till!"

 

mått så skit hela helgen och om man skulle vinna skulle mitt humör gå upp, HAH låter fjäskigt men det är fan sant. inlägget och tävlingen är från keelas blogg <--- tryck på för att komma ditt bloggen






så fin klocka verkligen! håller tummarna för att du vinner :D

Svar: Åh tack så mycket!
michelle hertzberg

2014-03-30 » 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback