i need a feet massage

 
 

Förlorade matchen i Värmdö som var sista DJ matchen för säsongen. Tydligen ska vi ha slutspel nästa helg i 97serien, fast 97 matcherna slutade för mer än 2 veckor sen. udda. sen frågade min brors kompis (brukade vakta hans hund) ifall jag ville spela i firmans korpen lag, för dem behövde folk. hann bara spela sista 10-5 minuterna men de var kul. var dock inte skräckslagen inuti och nervös innan att jag skulle spela med killar mot killar som var 20+ HAHA. 

Mamma som inte får äta idag eftersom hon kör 5:2 har försökt få i mig massa mat bara för att hon är hungrig, tror hon fråga ifall jag ville ha glass 5-6 gånger när jag knappt gillar glass. Sen ville hon stanna på donken eller på en mack för att köpa korv. Sen försökte hon övertala mig att hon skulle köpa pannkakor till mig som hon sen skulle sitta bredvid och kolla på mig när jag åt. HAHA söta lilla mamma. men hon lyckades övertala mig att köpa smoothie och naturdiet bars, inte för att jag försöker banta eller nått men dem är goda. 

 Blev lite rädd när jag duscha och det sved på underarmen, hade rivsår över hela underarmen, gillar inte att möta tjejer. Visst vid en förlust ska man inte skylla på domarna och eftersom dem inte kommer läsa det här kan jag skriva att jag inte gillade dem! Alla domarslut var imot oss och när motståndarlaget spela fult stod dem bredvid och log. Dem var i vägen hela tiden också. Men men en sak hände i alla fall som jag kan le över, gjorde assist. Igår var bättre punkt slut. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback