in process

 
 

Är helt as taggad på skolan just nu för tillfället, just när det handlar om hantverk induktion lektionerna (6 timmar/veckan) efter vi jobbar med det här Walk IN Town företaget, till en början var dt inte kul när vi skulle göra en skjorta från 1 meter tyg med typ tre sträck på, det var inte så kul. Men nu fick vi en ny tygbit (1m) där vi ska skapa en jacka bara. Och jag är så taggad på min idé. Har klippt, nålat och jobbat hela dagen med den och nu är prototypen klar. Nu ska jag från prototypen skapa en sådan jacka i svart läder och krage och en i jeanstyg samt hoodietyg (glömt vad materialet heter) och luva. Får se hur lång tid det kommer ta innan dem är klara men ska försöka göra klart dem så fort som möjligt så kan jag fota dem och lägga upp det färdiga resultatet.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback