Little bit cozy

 

Åh herregud vad mysigt mitt rum blev efter att jag har städat det, längtar tills jag ska gå och lägga mig. Som varje fredag är jag ensam hemma, börjar tröttna på det eftersom jag varit ensam hemma massor enda sen jag var liten. Är liksom mörkrädd och livrädd för zombies, liksom är det bara jag som är livrädd för att det ska så någon läskig person eller sak ska stå bakom en i spegeln. Haha men nog om de, är lite förvånad la upp samma bild på weheartit och efter en kvart hade jag redan 210 hjärtningar. Och nu efter en halvtimme har jag 304 hjärtningar.. fattar inte vad som händer.

Men men ska sitta och gotta mig lite åt att så många gillar bilden. Sitter just nu och kollar på ”kärleken checkar in” på 8:an, ska kanske sätta på en egen film senare eller gå igenom alla topmodel sverige avsnitt som jag missat i veckan.  Mamma har dessutom köpt jordgubbar till mig, som är huge. Jätte lycklig. 

 

 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback