need to get a job

 
 
 
 

Är så kär i alla plagg jag ser vill bara ha mer, mer, mer. Det är fan inte bra. Måste skaffa ett jobb, så jag får inkomst, så jag kan köpa saker. blir lycklig av saker helt ärligt och har märkt att leopard är "the thing" för mig just nu, visst har alltid gillat leopard mönster men nu typ mer avgudar jag det, älskar zebra också men leopard is the shit. ni som inte vet vem som är på bilderna kan jag säga direkt är det är keela, en av mina stora inspirationers källor, just för hennes unika stil. och sakerna på bilderna är saker från hennes webb shop, men båda tröjorna är slutsålda och jag vill helst beställa allt samtidigt så där för jag väntar med att beställa klockan.  

Vill föröka mitt mål till lite svårare men vet inte om jag kommer ha tid, men funderar på att jag ska ha sytt minst 3 klänningar och en byxdress, men vet inte om det blir för mycket. Det kommer liksom bli från att gå till att nästan aldrig sy hemma till att sy fyra nya plagg. Så funderar på om jag ska ändra det till minst två klänningar och en byxdress. Vet att jag ska få ett rabatt kort från skolan till tygcentret i Sundbyberg där jag kan komma in på grossist avdelningen och köpa billiga tyger så det blir ju win win.

 

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback