new in the wardrobe

 
Gick igenom lite saker jag ville ha från nelly.com och insåg att det skulle kosta minst 2500.- och eftersom jag varken har jobb eller är överdrivet rik så insåg jag att allt kommer jag inte kunna beställa, inte den här månaden i alla fall. Men har beställt två saker från listan i alla fall, leopard leggings och ”wannabe” platåskorna.
 
*Lycklig*

Beställde även en ny snowboard hjälm idag eftersom jag behövde en ny, hah. Behöver nya goggles och nya vantar också, så jag har tills vi åker igen i påsk till val Thorens. Längtar.


fick veta idag att UR sökte människor mellan 15-25 år som gillar och sy till ett nytt program, funderar på att anmäla mig, man ska få ett uppdrag där det är något man ska sy och skapa. Men det jobbiga är att det är tv och jag är ganska kamera skygg, speciellt när det gäller tv, vem är inte det liksom. Usch. Men det låter i alla fall ganska kul och jag ska anmäla mig om senast en vecka. Sen fick jag veta att 2orna och 3orna behöver modeller till modevisningen på DesignDay den 26/4. Och jag känner att man ska ta varje tillfälle i akt och säga ja till det mesta. Känns som att livet blir mycket roligare och hädelse fullare då. Så det är väl bara att säga ja till både UR och ”modellandet” haha. Kommer antagligen ramla av scenen med min dåliga balans. Då får jag i alla fall ett minne för livet.

Det nästa jag beställer från den lilla nelly listan blir väl zebra springtightsen och dem svarta jeansen som kommer bli typ 750.- tillsammans. Vill köpa dem svarta klackarna och leopard springskorna men springskorna är slutsålda och klackarna finns inte i min storlek, bara 39 & 40 vilket är för stort. Så jag får vänta tills dem kommer ut i nytt lager. 

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback