nice to sweet you

 
 
Har haft en match idag, spelat med 96 laget borta i Sigtuna. Vann med 8-3, duktiga vi är. Mer än så har inte hänt idag, spelar the sims på första gången på typ ett halvår. Så sitter här nu med den stationära datorn och min lilla apple, lyssnar på musik och så hitta jag en choklad i kylskåpet som jag fick av en kille i Frankrike (han var ingen främling) ”Caramel Brownie” heter den ifall ni inte ser vad det står på bilden, fick någon annan också med jordgubbe men kände för att testa denna. Den var faktiskt god, tycker jag som inte är någon choklad älskare. Tycker förpackningen var så gullig, hih, typisk tjej sak, ta saker för att dem är söta.

Ska duscha snart och sen blir det väl typ sova har fått nytt schema i skolan och nu sista månaderna är dem skönaste känns det som, än så länge i alla fall.






» Viola

grattis till vinsten:)
Hoppas att du får en fin dag!

Svar: Tack så mycket! :)
michelle hertzberg

2014-03-09 » 21:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback