perfect gift

 
 
 

Så skön dag, slutade 11.10 idag eftersom vi inte hade någon engelska. Gick och satte mig på ett kafé med Andrea och jag måste bara säga helt sjukt underbart att ha en människa man kan prata om allt mellan och himmel och jord. Vips och helt plötsligt blev klockan tre, haha. Ebba slutade då så åkte hem med henne eftersom vi ändå skulle hem till mig och fixa med en present. Ska på en ”fest” imorgon hos en tjej som älskar pandor så tänkte, vafan köper tre ljus glas och målar pandor på dem, haha.

Ebba hjälpte till med en eftersom vi delar present, även om den verkar billigt och enkel kan jag berätta att bara att ficka fram material för att göra det här kosta minst 300.-, mindre kul. Sätter bunnyears på ordet ”fest” för jag vet att det inte direkt kommer bli någon så kallad ”fest” kommer med vara en mysig kväll. Är faktiskt nöjd med resultatet och tror jag ska köpa lite mer glasburkar för att måla lite till. Et inte vad jag ska ha glasburkar till där i mot.

 Imorgon ska väl jag upp någonstans runt halv sju för att spela match någonstans långt bort vid åtta tiden, kul. Längtar inte. Ska även ha en till match mot djurgårdens DJ lag vid kvart i fyra, längtar inte efter det heller.Min morgon DAG kommer nog inter verka så kul, dessutom kommer jag nog vara överdrivet trött så kommer inte direkt orka blogga, gör jag det då är jag omänsklig.

För er som märkt det vet jag också att det står PADNA på ett av glasen, jag är inte dum i huvudet. Men visste redan innan att ett ord skulle bli felstavat, så lät det vara kvar. För er som inte märkt att det är felstavat på ett av glasen, LÄGG INTE MÄRKET TILL DET. :)






Åhh, så söta :3

Svar: Haha tack så mycket första gången jag målar på glad fick ju lite hjälp också av Ebba som måla en c:
michelle hertzberg

2014-03-08 » 10:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback