walk in vans

  
 
 

Nu har jag plågat er med en otroligt jobbig text i några dagar, men ni måste erkänna att den är fin. Kör typ en outfit grej igen. Kul. Blir så otroligt dåliga bilder när jag fotar, och sen när man ser andra med deras effekter och ljusning, mina blide är ju hel kassa då. Får bli bättre på det där att fota mig själv, så ni slipper lida. Skulle kunna skriva upp det jag har på mig, vad allt kostar och vart det är köpt, men helt ärligt har jag ingen aning vart sakerna är köpta.. byxorna beställde jag från någon sida (kommer ej ihåg vilken) tröjan tror jag mamma köpte i Finland, jackan fick jag av min kusin, väskan fick jag av min andra kusin och halsduken är väl säkert från HM eller något sånt kul. Sen har vi ju vansen som jag fick av min bror i julklapp,
Ä L S K A R    V A N S E N!

Tror dem här svarta är mitt 5:e par, man spenderar ju pengar på saker man älskar. Insåg idag att även om jag rensat två lådor har jag fortfarande massor med kläder. Kul. Behöver ett rum för allt och ändå har jag svårt att hitta något att ha på mig på morgonen, Hur fan lyckas vi tjejer med det? Jag är ändå inte helt borta på morgonen antingen ligger jag och tänker på klädförslag eller så går jag upp och testar allt. Haha. Gillar mest att tänka på klädförslag för då kan man ligga kvar i sängen och gotta sig i värmen.

Har typ bara haft en lektion idag, svenska i en och en halv timme då vi analysera kända tal.. kul. Sen åkte vi till UF mässan, hatade det. Relativt liten lokal och fullt med folk. Usch. Gillar verkligen inte folkfulla platser, det är samma som jag hatar tunnelbanor. Hatar folk som åker tunnelbana, hatar folk som går extremt långsamt, täcker vägen och vet inte vart dem ska. Hatade väldigt mycket idag men nu är det slut hatat, förutom att jag hatar min hals som vägrar bli frisk och sluta göra ont. I alla fall på UF mässan var det då massa folk om ni inte förstod det och dessutom både där och på vägen dit mötte jag människor jag inte vill möta. Hah. Min vanliga tur. Sen det första jag fick göra var att fylla i en enkät om UF (ungt företagande) förstod inte riktigt vad jag svarade men det var typ kryssa ja, nej, kanske frågor. Och det var jobbigt. Det ända som var bra med UF mässan var att jag fick en tablettask. Sen gillade ingen av mina vänner smaken på tabletterna så jag fick deras. Sen nu vill jag inte ha mer lakrits så dem får väl ligga på ett ställa tills jag bestämmer mig för att slänga dem.  

Ska äta lite snart, har märkt att jag inte fått i mig så mycket mat och därav förlorat energi så det är väl bara att frossa i sig nyttig mat (eftersom det är väl det man ska äta i dagen läge) och hoppas på att energin kommer tillbaka. Måste erkänna att jag avskyr fullkorns pasta/spaghetti. Gud vad mycket hat det blev i det här inlägget. Får bättra mig. Och sluta hata.

 

 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback