well shit

Jag har många saker jag ångar men jag har aldrig mått såhär dåligt över en sak, har i princip gråtit hela igår och idag, visligen är det fortfarande ”morgon” idag så dagen kan vända. Tänker inte berätta vad det är jag ångrar okar inte det, men känner bara att jag vill prata med någon om det fast ändå inte. Vill inte gå ut, vill typ gömma mig i ett hörn och gråta eller typ spy. Kul. Försöker självklart ha humöret upp och försöker tänka ut ett sätt att lösa detta men vet inte hur. Känner att om jag bara ligger hemma idag kommer jag bara bli mer deprimerad så måste ut och få andra tankar, vill inte ut. Helst vill jag bara ligga kvar i sängen idag men kommer bara må sämst då. Måste nog äta frukost snart också. Bäst att jag ringer någon innan allt blir värre.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback