wish i had a job

 
 
 
 

Åh jag är så lycklig kan inte sluta bläddra sida efter sida på nelly.com, dem har allt. Är kär i var enda klädplagg jag ser, och även om jag suttit i några timmar nu och kollat har jag inte hunnit gå igenom allt än.

 

Vet att jag måste köpa lite snowboard saker men vill så gärna lägga pengarna på massa kläder från nelly.com. måste börja resa min garderob för som jag sa att jag skulle göra för typ en månad sen om inte mer, sa att jag skulle börja med byxlådan men det har ju inte hänt, gud vad jag är dålig på att påbörja saker. 

Jag har blivit så kära i kläder, skor, klänningar, jeans och toppar som faller fint. Bara att veta att det kan gå att sy upp något jag vill ha bara jag har tålamodet till det och inte ger upp är helt otrolig. Vill sy upp massor med saker som jag har sagt förr, men har nu bestämt mig för att sätta ett mål.

Jag ska sy minst 3 klänningar till sommaren, helt valfria inom färg, form och material.

Så 3 klänningar MINST är målet alltså, har redan börjat skissa upp den första, vill ha dem så olika som möjligt men ändå ska man se att dem har något gemensamt. Det kommer bli svårt.

 

Känner att mitt rum är för litet för alla kläder jag vill ha men om det blir som jag verkligen hoppas, kommer jag flytta ut i garaget om vi får bygglov att bygga ut, har pengar, har tid, m.m. och då ska jag banne mig skaffa en ”walk in closet”. Shit vad underbart det skulle vara att bo i garaget, det skulle vara som att flytta hemifrån, men ändå bo hemma. Plus det där med ”walk in closet” är ju var enda flickas dröm typ. 






Men gud vad snygga träningstights! Love at first sight!

Svar: Verkligen!
michelle hertzberg

2014-03-05 » 23:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback