three proposals

        
 
Känner mig lite gladare men har inte gått utanför dörren på hela dagen. satte mig ner och började skissa lite, kommer ni ihåg utmaningen eller målet jag satte upp för mig själv för ett tag sen? --> Här  <--hittar ni en del av målet/utmaningen, så satte mig ner och skissa några idéer, om jag har tid syr jag ett plagg till annars blir det nog dem här tre. Vet inte än vilka färger det blir men vet att det ska vara lätta tyger. har ju äntligen fått mitt elevkort nu så jag kommer in på grossisten på tygcentrumet i Sundbyberg *lycklig* så ska ta mig dit i veckan och kolla på tyger till åtminstone ett av plaggen. måste även köpa jeans tyg, hoodie typ och svart läder till jackorna. så det är nog prio1 nu när jag inte har så mycket pengar och vill köpa en skit snygg tröja och ett par passande leggings, men det kommer kosta 400.- tillsammans och jag har bara 1000 i månaden. men ska sälja lite saker + är mitt CV klart så måste nog ut och fråga nu i veckan.. kommer typ kissa på mig! vill helst ha jobb på en klädaffär, typ som bikbok, gina, carlings, lindex eller HM fast vet att HM oftast har 18 års gräns så där är det ju kört men det är väl bara att fråga på. måste dock hitta en vän som kan vara mitt moraliska stod och byta byxor på mig när jag kissat på mig och sitter och grinar i ett hörn, ingen kommer ställa upp. Men det gäller väl att vara positiv. har mycket planerat i veckan fast ändå inte, bra där michelle.
 
 





Det ser fint ut! :)

Du skrev i ett forum på blogg.se att du ville ha lite feedback, och det enda jag vill anmärka på är att din text är lite liten (och blir därför knepig att läsa). Annars skriver du bra! :)

Svar: okej tack ska fixa det :)
michelle hertzberg

2014-04-06 » 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback